Gouda, 10 februari 2025 — Billink, de Nederlandse online-betaaloplossing met ruim drie miljoen gebruikers, is nu ook beschikbaar bij MultiSafepay. De Payment Service Provider (PSP) voegt de betaaloptie toe aan zijn pallet van vertrouwde betaalmogelijkheden. Met Billink betaalt de consument pas nadat de online aankoop in huis en deze helemaal naar verwachting is.
Een product eerst kunnen bekijken en zeker weten dat je het wilt kopen is heel normaal in een fysieke winkel. Maar online wordt vaak vooraf betaald, wat de consument kwetsbaar maakt als er iets misgaat. MultiSafepay biedt nu samen met Billink een klantvriendelijke betaaloplossing voor webshophouders. Billink schiet het aankoopbedrag voor aan de webshophouder, de consument hoeft pas te betalen nadat het product is geleverd. Deze methode versterkt het vertrouwen van consumenten en zorgt daarmee voor een hogere conversie.
Billink is actief in Nederland, België en Duitsland, waardoor cross-border betalingen eenvoudig en in een keer geregeld kunnen worden. Bovendien kan Billink ook worden ingezet voor B2B-orders. In een wereld waarin lange betaaltermijnen vaak de norm zijn, biedt Billink een gegarandeerde betaaloplossing voor verkopers. Dit helpt niet alleen om de cashflow te optimaliseren, maar ook het aantal orders te vergroten.
“We zijn verheugd met de toevoeging van Billink als betaaloptie aan ons aanbod. Als lokale speler staat service bij Billink, net als bij MultiSafepay, hoog in het vaandel. De toevoeging versterkt ons aanbod omnichannel oplossingen voor zowel B2B als B2C,” zegt Michiel van Werkhoven, CPO/CMO bij MultiSafepay, dat sinds 1999 betaaloplossingen aanbiedt.
Betalen na ontvangst: een nieuwe standaard
In een markt waar onbetrouwbare webshops steeds moeilijker te onderscheiden zijn, biedt een betaalmethode die vertrouwen uitstraalt een belangrijke meerwaarde door conversie te verhogen. Met behulp van geavanceerde technologie wordt de veiligheid gewaarborgd door te beoordelen of een consument de betaalmethode verantwoord kan gebruiken. Hierbij wordt niet alleen een leeftijdscontrole uitgevoerd, maar ook gekeken naar bijvoorbeeld openstaande schulden.
“De samenwerking met MultiSafepay markeert een nieuwe stap in onze ontwikkeling als ‘local hero’,” aldus Emile Huisman, Sales Director bij Billink. “Samen begrijpen we de uitdagingen waar Nederlandse webshophouders mee te maken hebben en zetten we ons in om hen te ondersteunen. Ons doel is om betalen ná ontvangst van een online bestelling de nieuwe standaard te maken.”
—EINDE BERICHT—
Beeldbank Billink:
https://drive.google.com/drive/folders/1-weySLNVeyQ8ffxgbVUYynWSMwv-RgqA
Voor meer informatie, neem contact op met:
Chris Peters, Crisp PR & Communicatie
06 39 411 265
Over Billink
Billink, het Nederlandse betaalplatform voor online betalen, vindt dat online winkelen leuk, simpel en veilig moet zijn. Daarom wil Billink onzekerheid bij online betalingen wegnemen, voor de verkoper en de koper. Billink is gestart in 2009 en heeft nu ruim 3 miljoen gebruikers en telt meer dan 3.000 aangesloten verkooppartners in Nederland en België.
Billink is onder meer bekend van publicaties en noteringen in het FD, de Technology Fast 50 (Deloitte) en Emerce100, waar het platform twee keer op rij is uitgeroepen tot beste alternatieve betaalmethode van Nederland.
Website: www.billink.nl
Over MultiSafepay
MultiSafepay is een leidend end-to-end processing en acquirer betaalplatform voor Europese merchants, en levert frictieloze online, in-person en omnichannel betaaloplossingen. De Nederlandse betaalprovider's geavanceerde, in-house ontwikkelde technologie geeft zowel grote als kleine bedrijven de vrijheid om zich te concentreren op groei en innovatie en bedient meer dan 20.000 Europese bedrijven via één platform en integratie.
De status van acquirer voor de grote kaartnetwerken en aanbieder van meer dan 40 lokale en internationale betaalmethoden over 35 integraties, laat merchants in iedere markt genieten van het gemak en de flexibiliteit van een echte omnichannel configuratie. Als pionier sinds 1999, blijft MultiSafepay op een missie om betaaloplossingen van wereldklasse te bouwen voor haar merchants. Deze betaaloplossingen, in combinatie met haar toegewijde klantenservice, stelt bedrijven door heel Europa in staat om hun betalingen te optimaliseren en het meeste uit hun bedrijf te halen.
Dit is een origineel bericht van Crisp PR en Communicatie
Ga naar alle berichten van deze organisatie.
10 FEB 2025